…we simply make it count!

Serviciile Noastre

Ai nevoie de ajutor?

Nu ezitați să ne contactați. 😊

ADMINISTRARE DE PERSONAL

    Procesul de administrare personal este consumator de timp si de resurse, mai ales in situatia in care numarul de angajati este unul considerabil. Automatizarea si externalizarea acestei activitati reprezinta o solutie cu beneficii imediate. Iti stam alaturi pentru o buna relatie companie-angajat si companie-autoritati, prin expertiza, consultanta HR pentru administrare de personal.

    Alocam companiei tale un specialist de resurse umane calificat si autorizat, care sa colecteze si sa emita toate documentele implicate in relatiile de munca, sa le inregistreze la ITM, sa te reprezinte in fata autoritatilor si sa fie la dispozitia angajatilor tai pentru eliberarea de acte si adeverinte.

    Activitatea de administrare personal este astfel tinuta sub control si eficientizata.

      • gestiune baza de date si introducere date angajati noi, incetari si modificari ale datelor angajatilor existenti;
      • intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare, deciziilor de suspendare etc.;
      • intocmire alte documente de personal (nota lichidare, adeverinte vechime, adeverinte de somaj, etc.);
      • evidenta contracte pe perioada determinata sau suspendate;
      • evidenta concedii de odihna;
      • Intocmire orice tip de adeverinte solicitate de salariati;
      • operarea inregistrarilor sau modificarilor in baza de date electronica Revisal;
      • eliberarea oricaror alte documente de resurse umane in cel mai scurt timp;
      • emiterea diverselor rapoarte in ceea ce priveste structurarea informatiilor specifice administrarii de personal;
      • asigurarea interactiunii cu diversele institutii ale statului (Inspectia Muncii, Casa de Pensii, Casa de Sanatate) in vederea obtinerii documentelor sau informatiilor solicitate de angajati.